PONT FESTIU DEL 12 D'OCTUBRE

Cap de setmana llarg, on sembla que la majoría dels socis s'ho han pres amb calma, a excepció de Raquel Garsaball que va fer els 10km de l'Aeroport d'Alguaire.



10Km Aeroport Alguaire
Crònica de Raquel Garsaball:



Últimament sol trepitjo l'asfalt per fer curses de 5km però avui tocava córrer-ne 10km, a la cursa del Aeroport d'Alguaire ja que feia dos anys que volia fer-la, però per varis motius no vaig poder fer!

Així que a donar-ho tot ja que tinc possibilitats de guanyar-la!! intento descansar i menjar bé la nit anterior. Sona el despertador i a esmorzar, mentres faig temps, arriba la meua parella de treballar que al ser d'Alguaire també la farà però sense dormir, sembla estrany lo gratificant que és córrer a casa!

Anem a buscar un amic i cap a la cursa, agafar dorsals, escalfar, fer petar una mica la xerrada...hi ha molt bon ambient i moltes cares conegudes, això em motiva bastant!

Ens situem al tret de sortida i esperem que s'enlairi l'avioneta per començar a córrer. Donen tret de sortida i al ser una recta molt planeta sortim a una velocitat molt elevada, decideixo afluixar, ni pecar de principiant i petar als pocs kilòmetres! baixo ritme, em mantinc amb un ritme còmode, vaig la primera noia i penso en que si m'avança una noia ja apretaré!

Al kilòmetre 7 aproximadament tenim una pujada d'uns 400m que pica bastant, baixo una mica el ritme, quan ja tornem a estar al pla sento l'speaker i això m'anima força, torno apretar i a donar-ho tot fins al final, total ara si peto ja no passa res jeje!!

Agafem un gir i puc observar els corredors que venen al meu darrera, no veig cap noia, així que penso en que no cal apretar tant, ja què dissabte tinc una mitja marató de muntanya i he de reservar cames, així que afluixo ritme i sol faig l'esprint dels últims 200m jeje!

Resultat:
Temps 45:18, posició 26, 1 femina

No hay comentarios: